آموزش وردپرس

آموزش اتصال قسمت رسانه وردپرس به هاست دانلود

۵/۵ - (۱ امتیاز)

آموزش اتصال قسمت رسانه وردپرس به هاست دانلود برای تمام مدیران سایت مخصوصاً افرادی که سایت فروش فایل و اشتراک ویدئویی دارند ضروری است؛ زیرا با افزایش تعداد فایل‌ها و تصاویر در هاست سایت، احتمال کاهش سرعت و افت عملکرد وب‌سایت وجود دارد. در نتیجه با توجه به اینکه برخی از وب‌سایت‌ها که بر پایه فروش فایل‌ها و تصاویر فعالیت می‌کنند، بارگذاری حجم زیاد فایل‌ها و تصاویر درهاست برای آن‌ها غیرممکن خواهد شد. یکی از بهترین راهکارهایی که جهت این موضوع وجود دارد استفاده از هاست دانلود است. در این روش، تصاویر، فایل‌های ویدئویی و… به جای‌ هاست اصلی روی‌ هاست مخصوصی بارگذاری می‌شوند که برای این منظور تهیه شده. در نتیجه مدیران سایت‌ها با مشکلاتی مانند افت سرعت سایت و… مواجه نخواهند شد.

اتصال قسمت رسانه وردپرس به هاست دانلود

یکی از جدی‌ترین مشکلاتی که می‌تواند برای یک وب‌سایت رخ دهد، کاهش سرعت بارگذاری آن است. این مسئله می‌تواند منجر به ازدست‌رفتن مخاطبان و کاهش شدید ترافیک سایت شود. حجم بالای فایل‌ها و تصاویری است که بر روی سایت بارگذاری شده‌اند، مهم‌ترین عامل بروز این مشکل محسوب می‌شود ؛ زیرا مصرف پهنای باند زیاد و افزایش استفاده از منابع CPU و RAM نتیجه‌ای جز افت سرعت وب‌سایت در پی نخواهد داشت. در چنین شرایطی، تنها راهکار مؤثر انتقال تصاویر و فایل‌های حجیم به یک‌ هاست مجزا یا هاست دانلود و اتصال آن به سایت اصلی است. با داشتن‌ هاست دانلود می‌توانید پهنای باند مصرفی‌ هاست اصلی سایت را کاهش داده و سرعت آن را افزایش دهید.

اتصال قسمت رسانه وردپرس به هاست دانلود

نحوه وصل کردن بخش رسانه‌ها به هاست دانلود

پس از اینکه‌ هاست دانلود را تهیه کردید، باید آن را به بخش رسانه‌ها در وردپرس متصل کنید. در گذشته افزونه‌ای با عنوان Upload To FTP وجود داشت که راحتی سایت وردپرسی را به هاست متصل می‌کرد؛ اما متأسفانه در حال حاضر این افزونه منقضی شده و به روزرسانی آن انجام نمی‌شود. در ادامه روش اتصال‌ هاست دانلود به کنترل پنل از طریق ساب دامنه را ارائه کرده‌ایم.

برای شروع، لازم است که یک زیر دامنه بر روی‌ هاست خود ایجاد کنید. پس از انجام این کار، به پنل هاست وارد شده و از قسمت «Domains»، گزینه‌ی «Zone Editor» را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.

نحوه وصل کردن بخش رسانه‌ها به هاست دانلود

 

در این بخش، یک رکورد جدید (Add a Record) ایجاد کنید که با نام زیر دامنه شما و آی‌پی‌ هاست دانلود همخوانی داشته باشد. برای این منظور، لازم است اطلاعات را طبق تصویر زیر در بخش‌های تعیین شده وارد کنید.

  • Type: در اینجا باید گزینه A را انتخاب کنید.
  • Name: در اینجا باید نام ساب دامنه‌هاست دانلود خود را وارد کنید.
  • TTL: در این بخش لازم است عدد ۱۴۴۰۰ وارد کنید.
  • Address: در اینجا باید آی پی سرورهاست دانلود را وارد کنید.

بهبود سرعت سایت

سپس باید روی دکمه Add Record بزنید، تا عملیات اتصال قسمت رسانه وردپرس به هاست دانلود انجام شود.

مطلب پیشنهادی: بهترین هاست دانلود چه ویژگی‌هایی دارد؟

سخن پایانی

سایت‌های فروش فایل معمولاً با افت جدی سرعت مواجه می‌شوند. این موضوع به خاطر زیاد شدن تعداد فایل‌های موجود در پایگاه داده و تمام شده منابع سایت و پهنای باند آن رخ می‌دهد. برای اینکه بتوانید این مشکل را برطرف کنید، لازم است که آموزش اتصال قسمت رسانه وردپرس به هاست دانلود را بررسی کرده و سپس‌هاست دانلود یا هاست بکاپ را به سایت اصلی خودتان وصل کنید. با این روش می‌توانید شاهد بهبود سرعت سایت باشید و بدون مشکل فایل‌های حجیم خودتان را به صورت آنلاین به فروش رسانده یا ویدیوهایتان را به نمایش بگذارید.

سؤالات متداول+ جواب

  • چرا باید قسمت رسانه وردپرس را به هاست دانلود متصل کنیم؟

اتصال قسمت رسانه وردپرس به هاست دانلود مزایای متعددی مانند بهبود عملکرد سایت، افزایش فضای ذخیره‌سازی و افزایش سرعت سایت را به همراه دارد.

  • چه افزونه‌هایی برای اتصال قسمت رسانه وردپرس به هاست دانلود وجود دارد؟

با توجه به اینکه افزونه‌های موجود برای این کار منقضی شده‌اند، توصیه می‌شود این کار را به صورت دستی و از طریق سی پنل انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

41  +    =  51

دکمه بازگشت به بالا