آموزش وردپرس

آموزش انتشار خودکار مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

آموزش انتشار خودکار مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند تا بتوانید مطالب سایتتان را به تمام کاربرانی که در این پلتفرم‌ها حضور داند نمایش دهید؛ زیرا رسانه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین منابع افزایش ترافیک برای بسیاری از وب‌سایت‌ها محسوب می‌شوند. به همین دلیل، اغلب وب‌سایت‌های جهان دارای صفحات اختصاصی در شبکه‌های اجتماعی هستند، زیرا این امر منجر به افزایش بازدید و همچنین بازاریابی گسترده‌تر برای آن‌ها می‌شود. با توجه به تنوع و تعدد شبکه‌های اجتماعی محبوب در سراسر جهان، ارسال پست‌های سایت به صورت جداگانه در هر کدام از این صفحات بسیار دشوار است. به همین منظور افزونه‌های خاصی برای وردپرس توسعه داده شده‌اند. در ادامه این افزونه‌ها و نحوه استفاده از یکی از پرکاربردترین آن‌ها یا Buffer را ارائه کرده‌ایم.

بهترین افزونه‌های ارسال خودکار مطالب وردپرس به شبکه‌های اجتماعی

در ادامه، فهرستی از افزونه‌های ارسال خودکار محتوا به شبکه‌های اجتماعی را معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید پست‌های وردپرس خود را به راحتی در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و دیگر رسانه‌ها منتشر کنید.

۱) افزونه Revive Old Posts

افزونه Revive Old Posts یکی از مشهورترین افزونه‌های وردپرس محسوب می‌شود به رشد وب‌سایت کمک می‌کند. این افزونه ضمن افزایش ترافیک وب‌سایت، تعداد دنبال‌کنندگان سایت در شبکه‌های اجتماعی را نیز بالا می‌برد. این افزونه به صورت خودکار پست‌های وب‌سایتتان را در شبکه‌های اجتماعی محبوب همچون توییتر، فیسبوک، لینکدین و غیره منتشر می‌کند.

۲) افزونه Social Networks Auto-Poster

این افزونه امکان ارسال خودکار مطالب وردپرس به اینستاگرام، توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند. با استفاده از این ابزار می‌توانید محتوای قدیمی و جدید سایت خود را بر اساس یک برنامه زمان‌بندی مشخص در شبکه‌های اجتماعی انتشار بدهید. یکی از ویژگی‌های برجسته این افزونه، توانایی تبدیل نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی به نظراتی قابل مشاهده در سایت است. عملکرد افزونه به گونه‌ای است که محتواهای وب‌سایت را به صورت کاملاً خودکار در پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌کند و تنها با چند کلیک ساده تنظیمات مربوطه اعمال شده و فرآیند انتشار آغاز خواهد شد.

ارسال خودکار مطالب وردپرس به شبکه‌های اجتماعی

۳) افزونه Blog2Social

یکی از افزونه‌های بسیار کارآمد برای به اشتراک‌گذاری خودکار محتوای وردپرس در شبکه‌های اجتماعی، افزونه Blog2Social است. این ابزار به طور خودکار محتوای وب‌سایت را جهت انتشار در رسانه‌های اجتماعی آماده و منتشر می‌کند. علاوه بر این، با کمک این افزونه امکان زمان‌بندی انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی نیز برای مدیر سایت‌های وردپرسی فراهم شده است.

۴) افزونه The Social Auto Poster

افزونه “Social Auto Poster” ابزاری است که به مدیران وب سایت‌های وردپرسی این امکان را می‌دهد تا پست‌های وبسایت خودشان را طبق برنامه زمانی مشخصی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. این پلاگین با قرار دادن هر پست از وب‌سایت در رسانه‌های اجتماعی با سرعت بالا، حضور فعال کسب و کارتان را در این بسترها پررنگ می‌کند. علاوه بر این، استفاده از این خدمات باعث ارتقاء تعامل کاربران با محتوای منتشر شده و افزایش ترافیک وب‌سایتتان نیز می‌شود.

انتشار خودکار پست‌های وب‌سایت در شبکه های اجتماعی

۵) افزونه Buffer

افزونه Buffer به عنوان یکی از محبوب‌ترین ابزارهای مدیریت رسانه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. این سرویس مبتنی بر وب، امکان زمان‌بندی و ارسال مطالب در شبکه‌های اجتماعی مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند؛ به عبارت دیگر، Buffer یک روش هوشمندانه‌تر برای اشتراک‌گذاری محتوا ارائه می‌دهد. با استفاده از این برنامه، قادر خواهید بود تا حساب‌های کاربری خود در فیس بوک، توییتر و لینکدین را به یک حساب واحد در Buffer متصل کنید. سپس از طریق داشبورد مرکزی این ابزار می‌توانید به راحتی مطالبتان را در تمامی شبکه‌های اجتماعی‌تان منتشر کنید. علاوه بر این، Buffer امکانات دیگری نظیر تجزیه و تحلیل داده‌ها، برنامه‌ریزی ساده پست‌ها و کوتاه کردن آدرس‌های اینترنتی (URL) نیز در اختیار مدیران وب قرار می‌دهد.

نصب و راه اندازی Buffer برای ارسال خودکار مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی

اولین اقدامی که باید انجام دهید، ایجاد یک حساب کاربری Buffer است. برای این منظور، وارد سایت Buffer شوید و در آن ثبت‌نام کنید. اکنون آماده‌اید تا وبسایت وردپرسی خود را به این حساب متصل کنید. به همین منظور، لازم است پلاگین WP to Buffer را نصب و فعال کنید.
پس از نصب این پلاگین می‌توانید در قسمت WP to Buffer بخش setting را مشاهده کنید که درباره دسترسی این پلاگین وی سوشال مدیاهای مختلف نظرتان را می‌پرسد. در صورت که اکانتی در بافر ندارید، در این بخش از شما خواسته می‌شود که این کانت را بسازید و از طریق آن امکان دسترسی به سوشال مدیاهای مختلف مانند اینستاگرام و… را به این برنامه بدهید.

افزونه Buffer

ارسال خودکار مطالب وردپرس به شبکه‌های اجتماعی با استفاده از برنامه Buffer

به منظور ارسال خودکار مطالب وردپرس به شبکه‌های اجتماعی پس از انتشار آن‌ها، بایدبه صفحه زیر رفته و روی تب پست‌ها کلیک کنید. سپس می‌توانید در زمان انتشار یا به روزرسانی پست‌ها، آن‌ها را از طریق برنامه Buffer به طور خودکار به اشتراک بگذارید.

ارسال خودکار مطالب وردپرس به شبکه‌های اجتماعی با استفاده از برنامه Buffer

 

قابلیت زمان‌بندی (scheduling) در برنامه Buffer

برای این کار باید پست را آماده کرده و سپس حساب‌های کاربری رسانه‌های اجتماعی خود که قصد دارید مطالب در آن‌ها به اشتراک گذاشته شوند را انتخاب کنید. سپس می‌توانید پست‌های از پیش آماده شده را در این پلتفرم‌ها منتشر کنید.

قابلیت زمان‌بندی (scheduling) در برنامه Buffer

 

سخن پایانی
آموزش انتشار خودکار مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی کمکتان می‌کند تا بتوانید مطالبی که در سایتتان آپلود یا بارگذاری می‌کنید را همزمان در شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز به نمایش بگذارید. در این مطلب‌ هاست ایران درباره افزونه‌های وردپرسی کاربردی که می‌توانید برای انتشار پست‌های بلاگتان در شبکه‌های اجتماعی از آن‌ها کمک بگیرید نکات لازم را ارائه کردیم. اگر برای خرید هاست وردپرس و دامنه یا راه اندازی سایت نیاز به دریافت راهنمایی دارید می‌توانید با تیم پشتیبانی‌ هاست ایران در ارتباط باشید.

مطلب پیشنهادی: تفاوت صفحات وب ایستا و پویا در وردپرس

سؤالات متداول+ جواب

  • انتشار خودکار مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی چه مزایایی دارد؟

انتشار خودکار مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی مزایای متعددی از جمله صرفه‌جویی در زمان به اشتراک‌گذاری پست‌ها، افزایش ترافیک و تعامل سایت و برند سازی دارد.

  • چه روش‌هایی برای انتشار خودکار مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد؟

بهترین روش برای منتشر کردن مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی، کمک گرفتن از افزونه‌هایی است که به این منظور توسعه داده شده‌اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6  +  4  =  

دکمه بازگشت به بالا