میزبانی وب

رفع مشکل اتصال درگاه بانک با هاست خارج کشور

۴/۵ - (۳ امتیاز)

رفع مشکل اتصال درگاه بانک با هاست خارج کشور یکی از مواردی است که وبمستران به دنبال پاسخ آن هستند. چون در سال‌های اخیر به دلیل حملات سایبری گسترده‌ای که روی بسترهای آنلاین کشور وجود داشته، مشکلات زیادی برای شرکت‌های ارائه دهنده خدمات زیرساخت و بانک‌ها برای حفظ امنیت داده‌های کاربران رخ داده است.

در نتیجه در حال حاضر بیشتر وب‌سایت‌هایی که در داخل ایران مدیریت می‌شوند برای خرید هاست باید به سراغ‌ سرورهای داخلی بروند. در این مطلب‌ هاست ایران نحوه برطرف کردن مشکل درگاه بانک برای دارندگان هاست های خارجی را ارائه کرده‌ایم.

چرا درگاه پرداخت اهمیت دارد؟

افرادی که در محیط‌های آنلاین فعالیت می‌کند روش‌های متنوعی را برای معرفی و فروش محصولاتشان در نظر می‌گیرند. از جمله این موارد می‌توان به تولید محتوا، انجام فعالیت‌های مرتبط با سئو و مارکتینگ و بازاریابی اشاره کرد. هدف از انجام تمام این موارد، ترغیب مشتری برای خرید محصولات متنوع است.

در صورتی که مشتری تا لحظه خرید محصول پیش برود و درگاه در دسترس نباشد، تمام فعالیت‌های انجام شده برای فروش محصول بی‌حاصل بوده است؛ بنابراین در قدم اول فروش آنلاین باید کسب و کارها تمرکز خودشان را روی تهیه یک درگاه فعال کنند، تا بتوانند فرایند فروش را به پایان برسانند. در حال حاضر تمام کسانی که از هاست خارجی استفاده می‌کنند با مشکل غیرفعال شدن درگاه بانکی موجه هستند.

اهمیت درگاه پرداخت

 

راه حل مشکل عدم ارتباط درگاه‌های بانکی با هاست خارجی

با توجه به اینکه حملات سایبری گسترده‌ای روی سرویس‌های میزبانی خارجی وجود دارد، تمام درگاه‌های بانکی ایران اکسس شده‌اند و تنها از طریق IP ایران قابل دسترسی هستند؛ یعنی به دلیل مشکلات گسترده‌ای که برای برقراری ارتباط سرورهای داخلی و خارجی وجود داشته، سرویس‌های بانکی در حال حاضر تنها برای کاربرانی که داخل ایران هستند قابل استفاده هستند.

با توجه به اینکه فروشگاه‌های آنلاین بزرگ و کسب و کارهای متنوع در داخل کشور میزبانی می‌شوند، کاربرانی که برای استفاده از این خدمات تردید دارند می‌توانند به نگرانی‌هایشان غلبه کرده و این سرورها را جهت میزبانی وب سایت خودشان تهیه کنند.

مزایای استفاده از سرورهای داخل کشور

در صورتی که کسب و کارها سرور داخلی را از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب مانند هاست ایران تهیه کنند می‌توانند بدون نگرانی از بابت مشکلات درگاه پرداخت، ریسک تحریم، کندی، از دست دادن اطلاعات، افشای اطلاعات و… از سرویس‌های میزبانی داخلی استفاده کنند.

با توجه به اینکه فناوری و تکنولوژی‌های استفاده شده در شرکت‌های هاستینگ داخلی پیشرفت قابل توجهی داشته است، کلیه کسب و کارها و پلتفرم‌های آنلاین می‌توانید از سرورهای داخلی با بالاترین کیفیت استفاده کنند. همچنین بیم از دسترس خارج شدن هاستینگ و… برای کاربران روی این سرورها وجود ندارد و می‌توانند بدون نگرانی پلتفرم‌های آنلاین خودشان را مدیریت کنند.

مزایای استفاده از سرورهای داخل کشور

 

سخن پایانی

استفاده از هاستینگ‌های خارجی برای میزبانی سایت‌ها و پلتفرم‌های آنلاین در سال‌های اخیر با چالش‌های زیادی مواجه شده است. چون به دلیل مشکلات مانند تحریم یا حملات سایبری، احتمال از دسترس خارج شدن‌ هاست یا از دست رفتن امنیت اطلاعات کاربران وجود دارد. با توجه به این موضوع، این روزها تنها موضوع استفاده از هاست های داخلی برای کسانی که قصد دارند از درگاه‌های پرداخت استفاده کنند مطرح شده است.

اگر قصد دریافت درگاه بانکی دارید، یا درگاهی که دارید غیرفعال شده، جهت رفع مشکل اتصال درگاه بانک با هاست خارج از کشور، لازم است که یک‌ هاست داخلی تهیه کرده و آن را برای وب‌سایتتان در نظر بگیرید. با تهیه نسخه بکاپ وب‌سایتتان و قرار دادن آن روی‌ هاست داخل به راحتی می‌توانید از درگاه‌های بانک‌های مختلف مانند ملت و سامان و غیر استفاده کنید و با مشکلاتی مانند حملات سایبری و غیره مواجه نخواهید شد. جهت خرید هاست داخلی می‌توانید با تیم فنی‌ هاست ایران در ارتباط باشید و خدمات پشتیبانی این شرکت را جهت شناخت این سرویس‌ها و سفارش آن دریافت کنید.

سؤالات متداول

۱) چرا امکان دارد با مشکل اتصال درگاه بانک به هاست خارج از کشور مواجه شویم؟

محدودیت‌های اعمال شده توسط سیستم بانکی ایران، مسائل مربوط به IP سرور، تنظیمات نادرست درگاه بانک و مشکلات هاستینگ ممکن است موجب از دسترس خارج شدن درگاه بانکی پلتفرم‌های آنلاین شود.

۲) چگونه می‌توان مشکل اتصال درگاه بانک به هاست خارج از کشور را برطرف کرد؟

بهترین راه برطرف کردن این مشکل استفاده از هاست داخل ایران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

50  +    =  57

دکمه بازگشت به بالا